به گزارش زیرنویس، سرهنگ داود آقازاده فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری سارقان اماکن خصوصی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر متواری شدن ۲ سارق با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفیدرنگ به صورت خلاف جهت در محور جنوبی گرمسار – آرادان بلافاصله یک تیم زبده از نیروهای یگان امداد گرمسار به محل […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ داود آقازاده فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری سارقان اماکن خصوصی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر متواری شدن ۲ سارق با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفیدرنگ به صورت خلاف جهت در محور جنوبی گرمسار – آرادان بلافاصله یک تیم زبده از نیروهای یگان امداد گرمسار به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی پس از تعقیب و مراقبت خودری سارقان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت خودروی آنها کرد که خودرو در منطقه حاجی‌آباد متوقف و ۲ نفر سارق با واکنش سریع پلیس دستگیر شدند.

وی یادآور شد: پس از انتقال مجرمان به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی، به یک فقره سرقت از باغ‌های منطقه بنه‌کوه گرمسار اعتراف کردند و در بازرسی از خودرو آنها مقادیری اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع خبر: رکنـا