این روایتی است که مدیرعامل فولاد از روند انتقال عیسی به این تیم ارائه داده و مدعی شده که این باشگاه با مهاجم جنوبی به توافق رسیده بود. در روزهای پیش از امضای قرارداد عیسی و پرسپولیس، شایعات زیادی پیرامون انتقال عیسی به فولاد وجود داشت اما گفته می‌شد ایگناسیو مارتینز تمایل چندانی به این […]

- هایجک دوم پرسپولیس در نقل و انتقالات/ مهاجمی که از چنگ فولاد درآمد

این روایتی است که مدیرعامل فولاد از روند انتقال عیسی به این تیم ارائه داده و مدعی شده که این باشگاه با مهاجم جنوبی به توافق رسیده بود.

در روزهای پیش از امضای قرارداد عیسی و پرسپولیس، شایعات زیادی پیرامون انتقال عیسی به فولاد وجود داشت اما گفته می‌شد ایگناسیو مارتینز تمایل چندانی به این مهاجم ندارد.

رضاییان در مورد این انتقال گفت: ببینید در شرایط نقل و انتقالات باید هر بازیکنی بیرون باشد، سریع جذب کنیم. من خودم با آقای آل‌کثیر صحبت کردم، زمانی بود که از سپاهان جدا نشده بود.

وی افزود: بنده خدا خیلی هم علاقه نشان داد و گفت تیم استانم است و می‌آیم. من منتظر حضور او بودم و قرار بود تماس بگیرد. به هر حال طبیعی است که باتوجه به شرایط، او به پرسپولیس برود نه فولاد.

به نظر می‌رسد در این بین پیشنهاد و علاقه پرسپولیس باعث شد تا آل‌کثیر ترجیح بدهد یک بار دیگر راهی تیم پرسپولیس شود و شانس خود را امتحان کند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس پیش از این و در میانه مذاکرات استقلال و اورونوف، توانسته بود با این بازیکن هم به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: سکوت علیرضا جهانبخش شکست/ پیام احساسی کاپیتان تیم ملی پس از حذف از جام ملت‌ها

منبع: خبـر ورزشی