به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس گزارش وب‌سایت ۹۱Mobiles،‌ گوشی آنر X9b که در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روانه‌ی بازار هند خواهد شد، طرح جدیدی را با خود به همراه می‌آورد که به صورت رایگان در اختیار همه‌ی کاربرانی که این گوشی میان‌ رده را در هند خریداری می‌کنند، قرار خواهد گرفت. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس گزارش وب‌سایت ۹۱Mobiles،‌ گوشی آنر X9b که در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روانه‌ی بازار هند خواهد شد، طرح جدیدی را با خود به همراه می‌آورد که به صورت رایگان در اختیار همه‌ی کاربرانی که این گوشی میان‌ رده را در هند خریداری می‌کنند، قرار خواهد گرفت. این طرح به‌صورت جداگانه ۳۶ دلار (۳۳ یورو) قیمت دارد.

بر اساس گزارش زومیت، طرح جدید آنر شامل یک‌بار تعویض رایگان نمایشگر گوشی آنر X9b، تمدید گارانتی، خدمات حضوری و امکان پس‌دادن گوشی می‌شود. آنر تا ۶ ماه بعد از خرید گوشی X9b نمایشگر آن را تعویض خواهد کرد؛ به این‌صورت که گوشی را درِ منزل تحویل می‌گیرد و آن را برای تعمیر به مراکز خدمات مجاز می‌فرستد.

تعویض نمایشگر این گوشی رایگان است!

امکان پس‌دادن گوشی که توسط شرکت آنر برای X9b در نظر گرفته‌ شده است، به کاربران امکان می‌دهد تا ۳۰ روز بعد از خرید گوشی آن را پس دهند و ۹۰ درصد از مبلغ پرداختی درج‌شده در فاکتور خود را پس بگیرند.

طرح تمدید گارانتی، ۶ ماه به مدت‌زمان همیشگی گارانتی که ۱۲ ماه است، اضافه خواهد کرد؛ یعنی این محصول حدود ۱۸ ماه در برابر مشکلات احتمالی مرتبط به ساخت گوشی محافظت خواهد شد.

گوشی Honor X9b در حال حاضر در کشورهای جنوب آسیا به فروش می‌رسد و در اروپا با نام آنر مجیک ۶ لایت فروخته می‌شود. قیمت گوشی آنر مجیک ۶ لایت حدود ۴۰۰ یورو (۴۲۳ دلار) است که برای یک گوشی میان‌رده مناسب به‌نظر می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین