به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بامداد جمعه مقاومت لبنان با شلیک موشکی خود یک پایگاه نظامی در نزدیکی پایگاه مرون متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. این پایگاه نظامی برای اولین بار است که مورد اصابت موشک مقاومت لبنان قرار می‌گیرد. مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرده است که […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بامداد جمعه مقاومت لبنان با شلیک موشکی خود یک پایگاه نظامی در نزدیکی پایگاه مرون متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

این پایگاه نظامی برای اولین بار است که مورد اصابت موشک مقاومت لبنان قرار می‌گیرد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرده است که هدف قرار دادن پایگاه نظامی مرون در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در حمایت از مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاها و غیرنظامیان صورت گرفته است.

براین اساس مقاومت لبنان اعلام کرده است که پایگاه هوایی مرون را با موشک فلق هدف قرار دادیم و موشک به هدف برخورد کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که مجاهدان ما مقر تیپ دوم پیاده ارتش اسرائیل در پایگاه «عین زیتم» را با ده‌ها راکت «کاتیوشا» هدف قرار دادند.

ساعاتی پیش از این نیز، روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم اعلام کرده بود که ۲۰ موشک به سوی منطقه‌های اشغالی «دوویو» و «زیفون» در الجلیل علیا شلیک شده است.

این روزنامه عبری زبان تاکید کرد که ۱۰ فروند از این موشک‌ها به سوی «دوویو» شلیک شده و صدای انفجارهای شدیدی در این منطقه اشغالی به گوش رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان این حمله موشکی به الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی را «استثنایی» توصیف کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که ۶ موشک از سمت لبنان به سوی یکی از موضع‌های ارتش رژیم صهیوینستی در الجلیل علیا شلیک شده و آژیر هشدار در «دوویو» و «زیفون» به صدا درآمده است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «یارون» در جنوب لبنان خبر داد.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۱۸ عصر پنجشنبه ۸ فوریه ۲۰۲۴ استحکامات موضع الزاعوره را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز پنجشنبه ۸ فوریه ۲۰۲۴ موضع برکه ریشه را با ۲ موشک برکان هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

منبع: مـهر