به گزارش زیرنویس،بمناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر نخستین سردخانه نگهداری واکسن جنوب شرق استان تهران در قرچک عصر پنجشنبه با حضور حسین فخاری فرماندار، و مسئولان محلی مربوطه افتتاح شد. فخاری در حاشیه این افتتاح، اظهارداشت: امروزه به لطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پوشش بیماری های قابل پیشگیری با واکسن، در بالاترین سطوح ممکن […]

به گزارش زیرنویس،بمناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر نخستین سردخانه نگهداری واکسن جنوب شرق استان تهران در قرچک عصر پنجشنبه با حضور حسین فخاری فرماندار، و مسئولان محلی مربوطه افتتاح شد.

فخاری در حاشیه این افتتاح، اظهارداشت: امروزه به لطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پوشش بیماری های قابل پیشگیری با واکسن، در بالاترین سطوح ممکن قرار دارد و بیماری هایی از جمله فلج اطفال ریشه کن و بسیاری از بیماری های عفونی کنترل شده است.

وی با تقدیر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان قرچک، بیان داشت: امروز اولین سردخانه نگهداری واکسن با حجم ۴۴ متر مکعب و مجهز به سیستم برق اضطراری مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار قرچک در ادامه تصریح کرد: تجهیزات این سردخانه‌ تحت نظر متخصصان یونیسف و اداره ایمن‌سازی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، براساس بالاترین استانداردهای جهانی تهیه و نصب شده است.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، فخاری در پایان خاطرنشان کرد: این سردخانه، تداوم تأمین واکسن‌های با کیفیت، ایمن و کارآمد برای مردم را تضمین می کند.

 

منبع خبر: رکنـا