به گزارش زیرنویس ، بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران پس از تعمیرات و بازسازی اساسی روز گذشته با حور استاندار مازندران و مسؤولان استانی به آشیانه بازگشت، در نخستین روز فعالیت اولین عملیات خود را با موفقیت انجام داد. برخورد شدید دو خودروی سواری صبح امروز در محدوده آب اسک محور هراز منجر به مصدومیت […]

به گزارش زیرنویس ، بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران پس از تعمیرات و بازسازی اساسی روز گذشته با حور استاندار مازندران و مسؤولان استانی به آشیانه بازگشت، در نخستین روز فعالیت اولین عملیات خود را با موفقیت انجام داد.

برخورد شدید دو خودروی سواری صبح امروز در محدوده آب اسک محور هراز منجر به مصدومیت ۶ نفر شد که دو فرد مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه که درصد مصدومیت بالایی داشتند در نخستین عملیات بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران مستقر در شهرستان آمل، به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند.

بالگرد هوایی اورژانس

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: حادثه تصادف ساعت ۸ و ۵۱ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد که پس از اطلاع به مرکز مدیریت، بلافاصله تیم پرواز راهی منطقه شدند و در محدوده شنگلده محور هراز بالگرد برای انتقال مصدومان به زمین نشست.

جواد رمضانی افزود: پس از انتقال چهار مصدوم که دچار جراحت جدی بودند ادامه درمان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور آمل در حال پیگیری است.

بالگرد هوایی اورژانس

وی گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و در صورت عدم استقرار بالگرد هوایی و اعزام به محل حادثه با توجه به ترافیک سنگین محور هراز ممکن بود شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم.

منبع خبر: رکنـا