سرهنگ کهریزی با بیان اینکه مسافران چندین برابر زمان معمول مسافرت را برای عبور از محورهای شرق استان صرف می‌کنند، گفت: پس‌زدگی بار ترافیکی در ورودی شرق پایتخت به چندین کیلومتر رسیده و مسافران می‌بایست صبر و شکیبایی را در هنگام رانندگی در اولیت قرار بدهند.   فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون […]

 سرهنگ کهریزی با بیان اینکه مسافران چندین برابر زمان معمول مسافرت را برای عبور از محورهای شرق استان صرف می‌کنند، گفت: پس‌زدگی بار ترافیکی در ورودی شرق پایتخت به چندین کیلومتر رسیده و مسافران می‌بایست صبر و شکیبایی را در هنگام رانندگی در اولیت قرار بدهند.

 

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن و غیره وجود دارد.

 

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با ایجاد گره‌ ترافیکی شاهد پس زدگی بار ترافیکی در این محور هستیم.

 

وی گفت: با اتمام تعطیلات چند روزه اخیر هموطنان بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر بازگشت خود را آغاز کردند و طی ساعات آینده شاهد ترافیک‌های بیشتری در شرق استان خواهیم بود.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم‌اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن و غیره وجود دارد.

 

سرهنگ کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین درجریان بوده و در برخی نقاط این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما هموطنان به مرور و به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

 

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن، پرحجم اما روان درجریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیرها هستند.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس‌راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌بایست بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های اینگونه فوق فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی مواجه نشوند و توصیه اکید داریم هم‌وطنانی که الزام به بازگشت ندارند، سفر خود را به روز‌های آینده موکول کنند.

 

سرهنگ کهریزی با بیان اینکه مسافران چندین برابر زمان معمول مسافرت را برای عبور از محورهای شرق استان صرف می‌کنند، تاکید کرد: پس‌زدگی بار ترافیکی در ورودی شرق استان تهران به چندین کیلومتر رسیده و مسافران می‌بایست صبر و شکیبایی را در هنگام رانندگی در اولیت قرار بدهند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، همچنین با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

فارس

+