به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال دقایقی پیش در راستای ادامه حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کرد فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کند و به همین منظور از وی خواسته شده […]

- شوخی فدراسیون فوتبال با واژه «جوانگرایی»

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال دقایقی پیش در راستای ادامه حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کرد فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کند و به همین منظور از وی خواسته شده که در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه مدون و عملی خود اقدام کند.

نکته قابل تأمل ماجرا در راستای استقبال فدراسیون فوتبال از «راهبرد جوانگریی قلعه‌نویی» اینجاست که محمدجواد حسین‌نژاد (۲۰ ساله) جایی در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا نداشت و از طرفی سامان فلاح (۲۲ ساله) و آریا یوسفی (۲۱ ساله) هم که در لیست بودند و به قطر رفتند، صرفا نقش توریست را بازی کردند و نوبت بازی به آنها نرسید.

حال بماند که ما در بسیاری از بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به بازیکنی با توانایی‌های محمدجواد حسین‌نژاد در خط هافبک نیاز داشتیم.

لازم بذکر است که میانگین سنی تیم ملی در بازی مقابل قطر که منحر به حذف‌مان شد، ۳۱.۷ بود! به عبارتی دیگر ما در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هم تجربه را باختیم و هم جوانگرایی را.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا