باشگاه استقلال خواهان به خدمت گیری فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان است و باشگاه مس خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده در شرایطی حاضر می‌شود این بازیکن را برای حضور در جمع آبی‌ها آزاد کند که امیرارسلان مطهری و زبیر نیک‌نفس را در اختیار بگیرد. این پیشنهاد با موافقت باشگاه استقلال مواجه شد اما […]

- ۲ بازیکن درخواست استقلال را رد کردند

باشگاه استقلال خواهان به خدمت گیری فرشید باقری بازیکن تیم مس رفسنجان است و باشگاه مس خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده در شرایطی حاضر می‌شود این بازیکن را برای حضور در جمع آبی‌ها آزاد کند که امیرارسلان مطهری و زبیر نیک‌نفس را در اختیار بگیرد.

این پیشنهاد با موافقت باشگاه استقلال مواجه شد اما اکنون مشکل اینجاست که این دو بازیکن راضی به حضور در اردوی تیم مس نیستند که به نظر یکی از دلایل مشکلات مالی این باشگاه کرمانی است.

طبق قانون باشگاه استقلال در شرایطی می‌تواند رضایتنامه زبیر نیک‌نفس و امیرارسلان مطهری را برای حضور در تیم مس صادر کند که با این دو بازیکن به تفاهم برسد اما این دو بازیکن حاضر نیستند در ازای جدایی از استقلال راهی تیم مس رفسنجان شوند. این مخالفت به احتمال قوی حضور فرشید باقری را در تیم استقلال منتفی خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی