قرارداد فعلی گرت ساوت‌گیت در دسامبر ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. فدراسیون فوتبال انگلیس از عملکرد ساوتگیت به عنوان سرمربی تیم ملی مردان بسیار راضی است و اگر خودش موافق باشد تصمیم دارد قرارداد او را تمدید کند. سرمربی سه‌شیرها تایید کرده که منتظر نتیجه بازی‌های تابستانی است و بعد از آن تصمیمش را خواهد گرفت، […]

- تصمیم مهم اتحادیه برای سرمربی تیم ملی انگلیس

قرارداد فعلی گرت ساوت‌گیت در دسامبر ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. فدراسیون فوتبال انگلیس از عملکرد ساوتگیت به عنوان سرمربی تیم ملی مردان بسیار راضی است و اگر خودش موافق باشد تصمیم دارد قرارداد او را تمدید کند.

سرمربی سه‌شیرها تایید کرده که منتظر نتیجه بازی‌های تابستانی است و بعد از آن تصمیمش را خواهد گرفت، اما در عین حال به این موضوع اشاره کرد که ممکن است بعد از یورو نیز در سمت خود باقی بماند. انتظار می‌رفت که ساوت‌گیت بدون توجه به عملکرد انگلیس بعد از یورو ۲۰۲۴ پست خود را ترک کند، اما اکنون احتمال تمدید قراداد بالاتر رفته است.

ساوت‌گیت از زمانی که هدایت انگلیس را در سال ۲۰۱۶ بر عهده گرفت، در ۹۱ بازی ملی ۵۷ برد، ۱۴ باخت و ۲۰ تساوی به دست آورد. انگلیس تحت هدایت او به فینال یورو ۲۰۲۰ رسید و به نیمه‌نهایی و یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ راه یافت. اگر او پس از دسامبر در سِمت سرمربیگری تیم باقی بماند، پس از سر الف رمزی و سر والتر وینترباتم، سومین دوره طولانی مربیگری تیم ملی انگلیس را به خود اختصاص خواهد داد.

سه‌شیرها سفر خود به یورو ۲۰۲۴ را از ۱۶ ژوئن برابر صربستان آغاز خواهند کرد. آنها همچنین در مرحله گروهی به مصاف دانمارک و اسلوونی می‌روند و قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای، دو بازی دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین و ایسلند در خانه برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی