به گزارش زیرنویس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ایسنا در خبری آورده که به دلیل استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد و صنعتی انباشت تدریجی آلاینده ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و […]

- افزایش نسبی دما در تهران / کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد

به گزارش زیرنویس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری آورده که به دلیل استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد و صنعتی انباشت تدریجی آلاینده ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی مورد انتظار است. همچنین طی این مدت روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۸- و فیروزکوه با ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۲ بهمن) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۳ بهمن) صاف همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین