به گزارش زیرنویس ، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با حضور در ورزشگاه لوسیل دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا را از نزدیک تماشا کرد و در مراسم توزیع مدال‌ها در کنار امیر قطر حضور داشت و در این مراسم شرکت کرد. او مانند مراسم توزیع مدال‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کنار شیخ تمیم، امیر قطر حضور […]

به گزارش زیرنویس ، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با حضور در ورزشگاه لوسیل دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا را از نزدیک تماشا کرد و در مراسم توزیع مدال‌ها در کنار امیر قطر حضور داشت و در این مراسم شرکت کرد.

او مانند مراسم توزیع مدال‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کنار شیخ تمیم، امیر قطر حضور داشت و با او گرم گرفته بود نشان دهد رابطه صمیمانه و خوبی با او دارد، این دومین حضور اینفانتینو پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر و ورزشگاه لوسیل است.

امیر قطر حضور پررنگی در رویدادهای مهم ورزشی که در این کشور برگزار می‌شود دارد و روابط صمیمانه او با شخصیت‌های تاثیرگذار دنیای فوتبال مانند اینفانتینو که ریاست فدراسیون فوتبال جهانی را در اختیار دارد نشان از علاقه زیاد شیخ تمیم به ورزش به ویژه فوتبال است.

اینفانتینو در کل زمان مراسم اهدای جام و مدال در کنار امیر قطر حضور داشت و در زمان حضور بازیکنان قطر با لبخند و چهره‌ای خوشحال قهرمانی آنها را تبریک گفت و از آنها استقبال کرد.

منبع : ورزش سه

 

منبع خبر: رکنـا