به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح آرامش با هدف جلب رضایت عمومی و کاهش جرائم و آسیب های موجود با محوریت محله محور در سطح شهرستان آبادان به مرحله اجرا در آمد. وی گفت: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ،کلانتری هاو […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح آرامش با هدف جلب رضایت عمومی و کاهش جرائم و آسیب های موجود با محوریت محله محور در سطح شهرستان آبادان به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ،کلانتری هاو یگان امداد در ۴۸ساعت گذشته موفق به شناسایی و جمع آوری۵۴نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر و کشف مقادیری قابل توجه از انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان شدند.

سرهنگ کشوری در ادامه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق مجرمان سابقه دار توسط ماموران انتظامی گفت: پلیس با بکارگیری تمام توان و امکانات موجود ۱۸ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار شهر را نیز حین اجرای طرح شناسایی و دستگیر کرد.

این مقام انتظامی در پایان از توقیف ۳۱دستگاه وسایط نقلیه متخلف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد و گفت: مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح های پلیس ضمانتی برای استمرار و استحکام امنیت در اجتماع خواهد بود.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا