به گزارش زیرنویس، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد. به گزارش تسنیم، علیرضا مرحمتی افزود: به گفته‌ی مجروحان این حادثه؛ ” سه فرد […]

- قتل ۹ ‌تبعه پاکستانی در سراوان

به گزارش زیرنویس، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

به گزارش تسنیم، علیرضا مرحمتی افزود: به گفته‌ی مجروحان این حادثه؛ ” سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن ۹ نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر از محل فراری شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین