رم شب گذشته در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم سری آ، مغلوب اینتر شد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که جالوروسی با پیروزی دو بر یک به رختکن رفته بود ولی در نیمه دوم ورق بازی برگشت و نراتزوری توانست سه مرتبه دیگر گلزنی کرده و در نهایت چهار بر دو به پیروزی دست یابد. سردار […]

- وعده جذاب گلادیاتور ایتالیایی؛ سردار آزمون در رم فیکس می‌شود

رم شب گذشته در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم سری آ، مغلوب اینتر شد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که جالوروسی با پیروزی دو بر یک به رختکن رفته بود ولی در نیمه دوم ورق بازی برگشت و نراتزوری توانست سه مرتبه دیگر گلزنی کرده و در نهایت چهار بر دو به پیروزی دست یابد.

سردار آزمون که پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا به تمرینات رم برگشته بود، در دقایق پایانی بازی به زمین مسابقه رفت ولی فرصتی برای اثرگذاری و تغییر نتیجه به دست نیاورد و نتوانست مانع از شکست تیمش شود. با این حال، خبرهای خوبی برای او از زبان سرمربی جالوروسی به گوش می‌رسد.

دنیله دروسی سرمربی رم بر لزوم استراحت لوکاکو و میدان دادن به آزمون تأکید کرد و گفت: من قبلاً ۵-۶ مصاحبه انجام داده‌ام و گفته‌ام که در بازی‌ها هم برد وجود دارد و هم باخت. اگر لوکاکو گل می‌زد همه خوشحال می‌شدیم. اگر او به ایجاد ۳-۴ موقعیت در هر بازی ادامه دهد، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، اما حالا که آزمون برگشته باید کمی به لوکاکو فرصت استراحت بدهیم.

دروسی ادامه داد: من این را (استفاده از آزمون بجای لوکاکو) می‌گویم زیرا لوکاکو کمی خسته است. اما او بازی خوبی انجام داد. روملو در طول هفته رفتار فوق العاده‌ای با من و هم تیمی‌هایش دارد، مهم نیست که چند بار برای انجام تمرینات اضافی می‌ماند، او یک بازیکن حرفه‌ای است. واضح است که شما باید نسبت به بازیکنان باتجربه مطالبه‌گر باشید و من مانند بقیه با او صحبت خواهم کرد، اما اگر شکست بخوریم، همه با هم این کار را انجام داده‌ایم.

رم در بازی بعدی خود در رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف فاینورد می‌رود و سپس با فروزینونه روبرو خواهد شد. باید دید که ده روسی چه زمانی از آزمون بجای لوکاکو در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هری کین «فاجعه» بود/ تیمی که یک دهه قهرمان بود هم شاید جام نگیرد!

منبع: خبـر ورزشی