ملی‌پوشان ایران برای سومین بار کاپ قهرمانی را بالای سر بردند
ملی‌پوشان ایران برای سومین بار کاپ قهرمانی را بالای سر بردند

به گزارش زیرنویس، دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و تاجیکستان برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه ۹بر صفر میزبان را شکست داده و برای بار سوم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. گلهای ایران را مارال ترکمان، سارا شیربیگی (۵)، فاطمه رحمتی، فزسته خسروی و فاطمه حسینی به ثمر رساندند. تیم فوتسال […]

به گزارش زیرنویس، دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و تاجیکستان برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه ۹بر صفر میزبان را شکست داده و برای بار سوم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. گلهای ایران را مارال ترکمان، سارا شیربیگی (۵)، فاطمه رحمتی، فزسته خسروی و فاطمه حسینی به ثمر رساندند. تیم فوتسال زنان کشورمان با اقتدار ۵ بر یک ازبکستان، ١١ بر  صفر قرقیزستان و ٩ بر صفر ترکمنستان را مغلوب کرد.

مارال ترکمان برابر ترکمنستان عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد، عنوانى که در بازى اول و دوم به ترتیب از آن سیده فاطمه حسینى و سارا شیربیگى شده بود.

تیم ملى فوتسال بانوان خود را براى حضورى موفق در جام ملت‌هاى آسیا، بازی‌هاى داخل سالن آسیا و اولین دوره قهرمانى جهان آماده مى‌کند که در سال‌هاى ٢٠٢۴ و ٢٠٢۵ میلادى برگزار خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس