با توجه به که امارات در مرحله یک هشتم نهایی از جام ملت‌های آسیا کنار رفت، رقابت‌های باشگاهی این کشور به مراتب زودتر از ایران در فصل زمستان آغاز شده است. در این میان اتحاد کلبا که چند روز قبل در تورنمنت موسوم به بانک اسلامی ابوظبی با دو گل مغلوب العین شده بود، حالا […]

- همه بازی‌های لیگ برای ما مهم حساس است/ برای بهتر شدن شرایط چاره‌ای جز پیروزی نداریم

با توجه به که امارات در مرحله یک هشتم نهایی از جام ملت‌های آسیا کنار رفت، رقابت‌های باشگاهی این کشور به مراتب زودتر از ایران در فصل زمستان آغاز شده است.

در این میان اتحاد کلبا که چند روز قبل در تورنمنت موسوم به بانک اسلامی ابوظبی با دو گل مغلوب العین شده بود، حالا در این هفته باید به مصاف خورفکان برود. فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که دومین فصل حضور خودش در اتحاد کلبا را سپری می‌کند پیرامون این مسابقه به خبرنگاران اماراتی گفت: مسابقه بسیار سنگینی برابر العین داشتیم و به همین خاطر تمرکزمان روی ریکاوری بازیکنان و مصدوم نشدن آنها بود البته تمرینات تاکتیکی هم به خوبی جلو می‌رود. تک تک دیدارهای باقیمانده در لیگ برای ما فوق العاده مهم و حساس تلقی می‌شوند چون باید جایگاه خودمان در جدول رده‌بندی را بهتر کنیم بنابراین مقابل خورفکان چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

منبع: خبـر ورزشی