رکنا : گوگل به کاربران توصیه می‌کند تا اطلاعات محرمانه یا شخصی خود را در اختیار جمنای قرار ندهند. به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا ؛ گوگل هفته‌ی گذشته نام هوش مصنوعی خود را از بارد به جمنای تغییر داد و آن را به‌عنوان اپلیکیشنی مستقل در پلی‌ استور منتشر کرد. برخی از کاربران […]

رکنا : گوگل به کاربران توصیه می‌کند تا اطلاعات محرمانه یا شخصی خود را در اختیار جمنای قرار ندهند.

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا ؛ گوگل هفته‌ی گذشته نام هوش مصنوعی خود را از بارد به جمنای تغییر داد و آن را به‌عنوان اپلیکیشنی مستقل در پلی‌ استور منتشر کرد. برخی از کاربران جمنای درباره‌ی ایمن‌ نبودن اطلاعات شخصی خود ابراز نگرانی کرده‌اند.

طبق بیانیه‌ی رسمی گوگل، به‌منظور بهبود خدمت‌رسانی، برخی از مکالمات کاربران با جمنای توسط نیروهای انسانی آموزش‌دیده بررسی می‌شوند، اما این افراد به ایمیل و شماره تلفن کاربران دسترسی ندارند.

ازآنجاکه که مکالمات و فعالیت‌های صورت‌گرفته در جمنای برای سه سال ذخیره می‌شوند، گوگل از کاربران می‌خواهد تا اطلاعات محرمانه‌ای را که نمی‌خواهند نیروهای گوگل ببینند، در جمنای وارد نکنند.

کسانی که به غیرفعال کردن ثبت فعالیت‌ها توسط جمنای تمایل دارند، می‌توانند با مراجعه به myactivity.google.com و سپس Gemini Apps Activity اقدام به غیرفعال‌سازی ذخیره‌ی فعالیت‌ها کنند.

مانتین‌ویویی‌ها می‌گویند که ذخیره‌ی فعالیت‌ها به‌منظور بهبود وضعیت جمنای صورت می‌گیرد و برای تأیید این فعالیت‌ها راهی به‌جز استفاده از نیروهای انسانی وجود ندارد.

حتی در صورت غیرفعال‌سازی ذخیره‌ی فعالیت‌ها، مکالمات صورت‌گرفته با جمنای تا ۷۲ ساعت ذخیره خواهند شد.