ستارگانی که مجوز بازی ندارند
ستارگانی که مجوز بازی ندارند

علیرضا فغانی گفت: بعد از اینکه من از ایران مهاجرت کردم گفتم تا زمانی که ایران بخواهد در بحث بین‌المللی من به نام ایران فعالیت می‌کنم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران با ۳۲ امتیاز در صدر ایستاد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هم به ترتیب با ۳۱ و ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

پرسپولیس در مقایسه با دو تیم دیگر پس از پایان نیم فصل با حاشیه‌های زیادی مواجه شد؛ در ابتدا یحیی گل محمدی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و با گذشت بیش از ۲۰ روز از استعفای گل محمدی، «اوسمار ویه‌را» به عنوان سرمربی جدید سرخ‌ها معرفی شد.

پرسپولیس تا به اینجای کار عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و «اوستون ارونوف» را به خدمت گرفته و استقلال تهران تاکنون «رافائل سیلوا» و «جلال الدین ماشاروپوف» را به خدمت گرفته است.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس چند ماهی است که به دلیل عدم پرداخت رقم مالیات قرارداد «بوژیدار رادوشوویچ» بسته است و هنوز مدیران پرسپولیس موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود نشده اند.

باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود مشکلی نخواهند داشت اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هیچکدام از این قراردادها به ثبت نخواهد رسید و تا زمانی که قرارداد بازیکنان به ثبت نرسد این تیم نمی‌تواند از آنها در رویدادهای مختلف استفاده کنند.

پرسپولیس در این زمینه تنها نیست و دو باشگاه مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی رو به رو هستند. مس به دلیل عدم پرداخت مطالبات «لوسیانو پریرا» و آلومینیوم اراک هم به دلیل عدم پرداخت مطالبات «والنتینو یوئل» مهاجم آفریقایی و سابق خود با پنجره بسته مواجه هستند و این دو باشگاه هم نمی‌توانند تا زمانی که پنجره خود را باز کنند، قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند.

زمان پایان نقل و انتقالات نیم فصل تا ۷ اسفندماه خواهد بود و باید دید بازیکنان جدید دیگری توسط این تیم‌ها جذب خواهند شد یا خیر.

منبع: مـهر