به گزارش زیرنویس، حسین ترابیان ضمن عذرخواهی از مسافران بابت تاخیر طولانی و ابطال پرواز مشهد به تهران اظهار کرد: به دلیل تاخیر پرواز ماقبل این هواپیما، تاخیر این پرواز را در ساعت ۲۳ شب گذشته به مسافران اطلاع‌رسانی کردیم و پیامک دادیم که ساعت این پرواز از ۴:۳۰ صبح امروز به ۸ صبح تغییر […]

به گزارش زیرنویس، حسین ترابیان ضمن عذرخواهی از مسافران بابت تاخیر طولانی و ابطال پرواز مشهد به تهران اظهار کرد: به دلیل تاخیر پرواز ماقبل این هواپیما، تاخیر این پرواز را در ساعت ۲۳ شب گذشته به مسافران اطلاع‌رسانی کردیم و پیامک دادیم که ساعت این پرواز از ۴:۳۰ صبح امروز به ۸ صبح تغییر پیدا کرده است، اما پس از اینکه هواپیما در ساعت ۷ صبح در فرودگاه مشهد نشست، پس از انجام تمام چک‌های فنی، هواپیما در زمان تیک‌آف دوباره نقص‌فنی پیدا کرد که سرانجام مجبور شدیم پرواز را ابطال کنیم، چراکه رفع نقص‌فنی این هواپیما زمان بر بود.

مدیرکل ایرتور خراسان رضوی در خصوص اینکه ساعت حرکت این پرواز ۲۳ شب گذشته اعلام شده، خاطرنشان کرد: ساعت حرکت پرواز ۴:۳۰ صبح بوده است، اما برخی کانال‌های خبری به اشتباه ساعت حرکت پرواز را ۲۳ شب گذشته اعلام کرده‌اند.

ترابیان بیان کرد: در حال حاضر در تلاشیم تا سایر شرکت‌های هوایپمایی با مسافران ما همکاری کنند تا بتوانیم مسافران را با پروازهای جایگزین به تهران بفرستیم. سایر شرکت‌های هواپیمایی تا شب به تهران پرواز دارند و درصدد هستیم تا با ما همکاری داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر در حال پذیرایی از مسافران و پاسخگوی مشکلات آنان هستیم. خودم نیز مسافر همین پرواز بودم. در حال حاضر منتظر سایر شرکت‌ها هستیم تا مسافران را با سایر پروازها راهی تهران کنند.

مدیرکل ایرتور خراسان رضوی در خصوص عودت هزینه پرواز به مسافران گفت: در خصوص حقوق مسافران هوایی این موارد پیش‌بینی شده است. مسافران با سیستم پشتیبان تماس می‌گیرند تا هزینه خود را پس بگیرند. تمام هزینه این پرواز به مسافران بازگردانده خواهد شد.

وی در خصوص علت نقص فنی این پرواز تصریح کرد: همکاران‌ فنی در حال عیب‌یابی هواپیما هستند و هنوز ایراد هواپیما به طور کامل مشخص نشده است. از آنجا که نقص فنی هواپیما به طور کامل مشخص نیست، نمی‌توانستیم مسافران را بیش از این معطل نگه داریم و مجبور شدیم پرواز را باطل کنیم.

ترابیان یادآور شد: این هواپیما تا پایان روز کماکان برنامه پروازی دارد و اگر به این پرواز نرسد باید ایرادش رفع شده تا به سایر برنامه‌های پروازی برسد.

منبع خبر: رکنـا