ناظر فدراسیون جهانی: تکواندوی ایران همیشه سطح بالایی را در جهان از خود نشان داده است
ناظر فدراسیون جهانی: تکواندوی ایران همیشه سطح بالایی را در جهان از خود نشان داده است

به گزارش زیرنویس، «هیونگ جونگ کوک» ناظر فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های بین المللی تهران در ارتباط با حضور در ایران و سطح کیفی مسابقات اظهار کرد: برای اولین بار است که به عنوان ناظر فدراسیون جهانی(TD) به ایران آمده ام. البته تکواندو ایران را همه در جهان با بازیکنان با کیفتش می‌شناسند. وی […]

به گزارش زیرنویس، «هیونگ جونگ کوک» ناظر فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های بین المللی تهران در ارتباط با حضور در ایران و سطح کیفی مسابقات اظهار کرد: برای اولین بار است که به عنوان ناظر فدراسیون جهانی(TD) به ایران آمده ام. البته تکواندو ایران را همه در جهان با بازیکنان با کیفتش می‌شناسند.

وی درباره سطح کیفی مسابقات، گفت: در این مسابقات شاید حضور ذهن بالایی برای معرفی اسامی تکواندوکاران نداشته باشم، اما در ارتباط با بخش مردان می توانم عنوان کنم که مسابقات مردان در سطح بالایی برگزار می‌شود. خصوصا اگر در آینده این بازیکنان به جزئیات بیشتر توجه کنند سطح بالاتری را نیز تجربه می‌کنند. تکواندوی ایران همیشه در سطح بالایی بوده و امروز نیز تکواندوی ایران در جهان بسیار مشهور است.

وی در ادامه افزود: پیش از این بانوان تکواندو کار ایرانی کمتر در رقابت ها شرکت داشتند اما اکنون بازیکنان بیشتری را در سطح جهانی دارند و این اتفاق خوب و مهمی برای تکواندوی ایران است.

ناظر فدراسیون جهانی تکواندو در پایان گفت: البته تکواندوکاران باید نسبت به قوانین رقابت ها و بازی ها توجه بیشتری کنند و قانون را بیشتر رعایت کنند تا داورها بتوانند با عدالت و درست تر رقابت‌ها را برگزار کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس