جدایی توافقی ۳ بازیکن از آلومینیوم اراک
جدایی توافقی ۳ بازیکن از آلومینیوم اراک

به گزارش زیرنویس، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و محمد مسلمی‌پور طی توافق دو جانبه با باشگاه آلومینیوم اراک قراردادشان را فسخ کردند و از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی جدا شدند. فخرالدینی که طی دو سال و نیم اخیر در آلومینیوم اراک عضویت داشت و ازجمله کاپیتان‌های تیم به شمار می‌رفت، طی هفته‌های گذشته درخواست […]

به گزارش زیرنویس، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و محمد مسلمی‌پور طی توافق دو جانبه با باشگاه آلومینیوم اراک قراردادشان را فسخ کردند و از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی جدا شدند.

فخرالدینی که طی دو سال و نیم اخیر در آلومینیوم اراک عضویت داشت و ازجمله کاپیتان‌های تیم به شمار می‌رفت، طی هفته‌های گذشته درخواست فسخ قرارداد با باشگاه را داشت که مدیریت باشگاه نسبت به این موضوع رسیدگی کرد.

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با جدایی میلاد فخرالدینی مخالف بودند اما شرایط برای ادامه همکاری از سوی این بازیکن میسر نبود و در ادامه با برگزاری سه نشست و همچنین توافق طرفین در ازای دریافت مبلغ صدور رضایت‌نامه، فسخ نامبرده صادر و کاپیتان بااخلاق آلومینیوم از این تیم جدا شد.

سجاد آقایی، بازیکن بومی تیم آلومینیوم اراک نیز پس از دو سال و نیم حضور مستمر در ایرالکو به‌طور توافقی از این باشگاه جدا شد.

همچنین محمد مسلمی‌پور، مدافع چپ تیم فوتبال آلومینیوم نیز پس از توافق با باشگاه، قراردادش را فسخ کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس