فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۹ قطعه کارت سوخت غیرمجاز از راننده یک دستگاه اتوبوس عبوری خبر داد. ایسنا: سردار ناصر فرشید امروز ۲۳ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد:  ماموران پلیس آگاهی به دنبال اشراف اطلاعاتی مبنی بر فعالیت عده‌ای سودجو در زمینه قاچاق فرآورده‌های سوختی، در محور اصلی شهرستان نرماشیر […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۹ قطعه کارت سوخت غیرمجاز از راننده یک دستگاه اتوبوس عبوری خبر داد.

کشف ۱۹ عدد کارت سوخت از یک راننده اتوبوس!

ایسنا: سردار ناصر فرشید امروز ۲۳ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد:  ماموران پلیس آگاهی به دنبال اشراف اطلاعاتی مبنی بر فعالیت عده‌ای سودجو در زمینه قاچاق فرآورده‌های سوختی، در محور اصلی شهرستان نرماشیر مستقر شدند.

وی افزود: در همین راستا ماموران یک دستگاه اتوبوس عبوری را متوقف و در بررسی آن ۱۹ عدد کارت سوخت غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در ادامه این اتوبوس توقیف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد که در این رابطه  از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات جایگاه‌داران، موضوع را به پلیس اطلاع دهند و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود به افراد متخلف خودداری کنند.

وی در ادامه از رفع تصرف ۶۸۸  هزار و ۱۵۰ متر مربع زمین به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

فرشید گفت: در پی اخباری مبنی بر تصرف محدوده وسیعی از اراضی دولتی در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اخذ استعلامات حوزه اسناد و مدارک متوجه شدند، ۶۸۸ هزار و ۱۵۰متر مربع زمین که کارشناسان ارزش آن را ۱۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

وی افزود: در این راستا با پی جویی‌های بعدی ماموران، سه متهم دخیل در این زمین‌خواری دستگیر و با معرفی آنان به مراجع قضائی از تضییع بیت المال و زیان‌های بسیاری که در انتظار خریداران این زمین‌ها بود جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تکمیل این پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: به منظور جلوگیری از اینگونه موارد و کلاهبرداری‌های حوزه خرید و فروش املاک که قطعا ایراد ضرر و زیان به شهروندان و حتی خود ما را به دنبال دارد، هرگونه خبر در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

ایسنا

+