پیروزی مانچینی و نقره داغ شدن ۶ یاغی عربستان
پیروزی مانچینی و نقره داغ شدن ۶ یاغی عربستان

خبرنگار ورزشی فارس، «روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان» بعد از درگیری با ۶ بازیکن مطرح تیمش و بخصوص سلمان الفرج کاپیتان سعودی ها در نهایت در این «جنگ پیروز شد». بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، ۶ بازیکن تیم ملی و در راس آنها سلمان الفرج در ماجرای اختلافشان با مانچینی و عدم […]

خبرنگار ورزشی فارس، «روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان» بعد از درگیری با ۶ بازیکن مطرح تیمش و بخصوص سلمان الفرج کاپیتان سعودی ها در نهایت در این «جنگ پیروز شد».

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، ۶ بازیکن تیم ملی و در راس آنها سلمان الفرج در ماجرای اختلافشان با مانچینی و عدم رغبتشان برای حضور در تیم ملی اتهاماتشان ثابت شده و هر کدام از این بازیکنان جریمه سنگین نقدی و همچنین ۳ بازیکن از این ۶ بازیکن خاطی محروم نیز شدند.

- پیروزی مانچینی و نقره داغ شدن 6 یاغی عربستان

پیش از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، روبرتو مانچینی علیه این ۶ بازیکن و بخصوص سلمان الفرج کاپیتان تیم مصاحبه کرد و آنها را متهم کرد که تمایلی برای بازی در تیم ملی نداشتند به همین خاطر برای مبارزه با بازیکن سالاری آنها را خط زده است.

اما این پایان کار نبود و الفرج و ۵ بازیکن دیگر خاطی علیه مانچینی مصاحبه کردند و این مربی سرشناس را «دروغگو» معرفی کردند. اما در نهایت مشخص شد که حق با مانچینی بوده است.

*حکم فدراسیون عربستان علیه این ۶ بازیکن خاطی به شرح زیر است:

سلمان الفرج: جریمه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی( ۳ میلیارد تومان)

سلطان الغنام: جریمه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی( ۳ میلیارد تومان)

نواف العقیدی: ۵ ماه محرومیت و جریمه ۳۰۰ هزار ریالی(۴.۵ میلیارد تومان)

خالد الغنام، محمد مران و علی هزازی هر کدام یک ماه محروم و جریمه ۲۰۰ هزار ریالی(۳ میلیارد تومان)

پایان پیام/

 





منبع: فارس