نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس درخصوص حضورش در لیست مازاد پرسپولیس به ورزش سه گفت: چه کسی این را اعلام کرده؟ من زیاد اهل فضای مجازی نیستم، یعنی از ابتدای حضورم در تیم به توصیه امیر که برایم مانند یک برادر است، ترجیح دادم به فضای مجازی توجه چندانی نداشته باشم و تمرکزم روی ارتق […]

- اولین واکنش نبیل باهویی به جدایی از پرسپولیس؛ من اهل فضای مجازی نیستم/ من اینجا نه جنگی دیدم نه برخورد بدی!

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس درخصوص حضورش در لیست مازاد پرسپولیس به ورزش سه گفت: چه کسی این را اعلام کرده؟ من زیاد اهل فضای مجازی نیستم، یعنی از ابتدای حضورم در تیم به توصیه امیر که برایم مانند یک برادر است، ترجیح دادم به فضای مجازی توجه چندانی نداشته باشم و تمرکزم روی ارتق و بهبود شرایط خودم باشد. من بازیکن پرسپولیس هستم و تمرینات خوبی هم داشته‌ام و برای نیم فصل دوم آماده می‌شویم.

مهاجم سوئدی درخصوص وجود بند جنجالی در قراردادش اظهار داشت: بله وجود دارد. این را صادقانه می‌گویم. البته اگر هم نبود، اگر نمی‌توانستنم بعد از نیم فصل نظر مربی را جلب کنم، خودم می‌رفتم. این حق هر مربی است که بازیکنی که با سلیقه‌اش همخوانی دارد، در لیست خودش داشته باشد.

نبیل باهویی درخصوص جدایی از پرسپولیس بیان کرد: من به عنوان بازیکن نمی‌توانم پاسخ بدهم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و تمریناتمان را با مربی جدید پیگیری می‌کنیم تا برای نیم فصل دوم و خوشحالی و قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل آماده می‌شویم. این را بگویم من سال‌ها در بهترین تیم‌های کشورم بازی کردم و به تیم ملی هم رسیدم و کنار زلاتان و دیگر بازیکنان بزرگ سوئد برای تیم ملی بازی‌ می‌کردم. در بوندسلیگا و هامبورگ بودم برای الاهلی عربستان بازی کردم و الان هم در بهترین تیم ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می‌کنم.

مهاجم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: من اولین بازیکن سوئدی ایران بودم. دیدگاهی که در اروپا از زندگی و شرایط ایران دارند، خیلی با واقعیت تفاوت دارد. من اینجا نه جنگی دیدم نه برخورد بدی. هر چه دیدم مهمان‌نوازی و خوبی و دوستی مردم ایران بود و مطمئن باشید تا سال‌ها از مردم خوب خونگرم ایران خواهم گفت.

بیشتر بخوانید: با وجود عقد قرارداد با ۶ بازیکن؛ پرسپولیس باز هم بازیکن جذب می‌کند

منبع: خبـر ورزشی