به گزارش زیرنویس، معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌داری خبر داد که برای از پای درآوردن یک جوان ۲۸ ساله، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده بودند. سرهنگ راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: گروهی از اراذل و […]

- اراذل و اوباش اجاره‌ای!/ ۴۰۰ میلیون تومان برای نابودی یک جوان ۲۸ ساله

به گزارش زیرنویس، معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌داری خبر داد که برای از پای درآوردن یک جوان ۲۸ ساله، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده بودند.

سرهنگ راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: گروهی از اراذل و اوباش با دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اقدام به ضرب و جرح یک جوان ۲۸ ساله در غرب تهران کردند.

وی با بیان اینکه این دو اراذل و اوباش که سابقه‌دار هستند در بهمن ماه سال جاری با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونتش این جوان وی را مجروح کردند، گفت: این جوان بی‌گناه از ناحیه دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن مجروح می‌شود.

معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب گفت: این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده و شدت ضربات به قدری عمیق و زیاد بوده است که موجب قطع شدن عصب‌های دست و پای او هم می‌شود.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: به محض وصول خبر این شرارت هولناک تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از سه شبانه‌روز اقدامات میدانی دو نفر شرور این جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بازسازی صحنه جرم امروز در محل حادثه (خیابان آیت‌الله کاشانی) انجام می‌شود، گفت: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر کردن این شرورها نموده کماکان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین