اگرچه مصطفی دنیزلی که در میانه لیگ یازدهم به پرسپولیس پیوست نتوانست آن‌طور که باید نتیجه بگیرد، ولی پیروزی مقابل استقلال در دربی بهمن ۹۰ به نوعی برایش ماندگار و جاودانه شد. سرمربی اسبق پرسپولیس ۲۴ بهمن در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس، به لقب «مصطفی پاشا» که پرسپولیسی‌ها به او داده بودند واکنش نشان داد […]

اگرچه مصطفی دنیزلی که در میانه لیگ یازدهم به پرسپولیس پیوست نتوانست آن‌طور که باید نتیجه بگیرد، ولی پیروزی مقابل استقلال در دربی بهمن ۹۰ به نوعی برایش ماندگار و جاودانه شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس ۲۴ بهمن در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس، به لقب «مصطفی پاشا» که پرسپولیسی‌ها به او داده بودند واکنش نشان داد و گفت: واقعا از تک‌تک آن‌ها بابت چنین لقبی تشکر می‌کنم. وقتی به تهران آمدم تا هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرم، قولِ گرفتن نتیجه خوب و شکست دادن استقلال را به طرفداران پرسپولیس دادم و خوشحالم که این اتفاق محقق شد. کاملا می‌دانم دربی‌ها برای هواداران چقدر ارزش دارد.

دنیزلی در واکنش به حضور فرهاد مجیدی در تیم الغرافه که یکی از تیم‌های همگروه با پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شد هم گفت: مطمئن باشید من بهتر از شما می‌دانم فرهاد مجیدی چقدر توانمند است ولی تحقیقات و آنالیز خودمان روی تیم‌های همگروه پرسپولیس را آغاز کرده‌ایم و همچنان ادامه می‌دهیم.

مصاحبه قدیمی دنیزلی

منبع: خبـر ورزشی