فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش امروز سه‌شنبه پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امروز جلسه مجمع این باشگاه برگزار شد و پیرامون مسائل مطروح شده، سهامداران و مسائل حقوقی صحبت شد. وی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت مالی باشگاه وضعیت خوبی نیست و یک زیان انباشته […]

- تکلیف نهایی جدایی درویش از پرسپولیس مشخص شد

فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش امروز سه‌شنبه پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امروز جلسه مجمع این باشگاه برگزار شد و پیرامون مسائل مطروح شده، سهامداران و مسائل حقوقی صحبت شد.

وی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت مالی باشگاه وضعیت خوبی نیست و یک زیان انباشته هنگفتی از گذشته وجود دارد. موارد سنواتی بوده است. اعداد و ارقام را اجازه دهید پس از اعلام در صورت جلسه، به صورت دقیق گفته شود. پرونده‌های حقوقی و مطالبات باید پیگیری شود. در مورد برخی از مدل‌های تامین منابع مالی نیز در مورد آن بحث و تبادل نظر شد. هیات مدیره باید شکل کامل بگیرد و بعد بحث شود. انشاالله با تغییرات هیات مدیره باید موضوعات باشگاه را مورد به مورد حل کنند.

فیروزی در مورد تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خیر. فعلا بحثی در این خصوص مطرح نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در مورد استقراض‌های سرخابی‌ها عنوان کرد: در چند فقره این موادر وجود دارد و موضوع متداولی است. اشکال از اینجا است که بخشی از این بدهی‌ها پرداخت نشده که باید انجام شود.

وی در خصوص مطالبات ارزی باشگاه‌های ایرانی نیز گفت: این مورد در آنجا وجود دارد و این ظلمی است که به کشورمان شده است. نمی‌دانم چه منطقی دارد که یک باشگاه پاداش گرفته اما به دلیل تحریم‌ها اجازه نمی‌دهند در اختیارمان قرار بگیرد. پیگیر این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: ۲ عضو جدید پرسپولیس انتخاب شدند؛ اختلاف در مجمع بالا گرفت!

منبع: خبـر ورزشی