بارسلونا هنوز در مورد سرمربی بعدی خود به نتیجه نرسیده و دکو مدیر ورزشی باشگاه از رد نام‌هایی مانند روبن آموریم، تیاگو موتا، یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا در لیست بارسلونا خبر داد. جرارد رومرو ادعا می‌کند که بارسلونا فهرست نهایی خود را به تنها سه نامزد محدود کرده که یکی از آنها ایتالیایی، یکی […]

- گزینه‌های اصلی برای جانشینی ژاوی؛ ۳ گزینه در لیست قرار گرفتند

بارسلونا هنوز در مورد سرمربی بعدی خود به نتیجه نرسیده و دکو مدیر ورزشی باشگاه از رد نام‌هایی مانند روبن آموریم، تیاگو موتا، یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا در لیست بارسلونا خبر داد. جرارد رومرو ادعا می‌کند که بارسلونا فهرست نهایی خود را به تنها سه نامزد محدود کرده که یکی از آنها ایتالیایی، یکی آلمانی و دیگری اسپانیایی است. چندین نام را می‌توان با این معیارها مطابقت داد، اگرچه گزینه ایتالیایی به وضوح روبرتو دی‌زربی سرمربی برایتون است. او بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورویی در قراردادش دارد و تصور می‌شود که در تابستان امسال تقاضای زیادی برای به خدمت گرفتن او وجود داشته باشد.

چندین مربی آلمانی نیز به بارسلونا لینک شده بودند ولی بیشترین توجهات به هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ بوده است. یولیان ناگلزمن و توماس توخل سرمربی فعلی بایرن نیز به عنوان گزینه پیشنهاد شده‌اند. ناگلزمن بعد از تابستان با آلمان قرارداد ندارد و توخل ممکن است در پایان سال بایرن را ترک کند.

در نهایت، سرمربی اسپانیایی شاید سخت‌ترین انتخاب باشد. گارسیا پیمینتا، میشل سانچس و ایمانول آلگواسیل همگی از این کار فاصله گرفته‌اند و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آنها فروکش کرده است. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بخشی از هیئت مدیره بارسلونا ژابی آلونسو از بایرلورکوزن را در نظر دارند، اگرچه با توجه به تقاضاهای زیاد برای او و پیوندهایش با باشگاه‌های سابقش لیورپول، بایرن و رئال مادرید، جذب او غیرممکن به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی