به گزارش زیرنویس، سیدمناف هاشمی درجمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات در حوزه المپیک عنوان کرد: در حوزه المپیک چهارده سهمیه کسب کردیم. در رشته‌های تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و بعضی رشته‌های دیگر هم در تلاش هستند در همین ایام در رویدادهای بین‌المللی شرکت و کسب سهمیه کنند. امکانات پشتیبانی از لحاظ ثبت‌نام ها، […]

به گزارش زیرنویس، سیدمناف هاشمی درجمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات در حوزه المپیک عنوان کرد: در حوزه المپیک چهارده سهمیه کسب کردیم. در رشته‌های تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و بعضی رشته‌های دیگر هم در تلاش هستند در همین ایام در رویدادهای بین‌المللی شرکت و کسب سهمیه کنند. امکانات پشتیبانی از لحاظ ثبت‌نام ها، بلیت، امکانات مرتبط با لباس و سایر اقدامات در دستور کار ما است و چیزی از برنامه عقب نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پاداش‌ها، پاداش قهرمانان در پای سکوی را اعلام کردیم و جلسات متعددی را با روسای فدراسیون‌ها و کادرفنی آن ها داشتیم. حدودا ۱۶ الی ۱۷ فدراسیون را پیش‌بینی کردیم کسب سهمیه کنند و حدود ۱۰ رشته ما امید به مدال هستند. ولی امید به مدال واقعی ما دو دسته هستند. سه رشته امید به مدال بالاتری هستند. بقیه جزو گروه دوم هستند و گروه سوم نیز طبیعتا رشته‌هایی که در المپیک حضور دارند و کسب سهمیه می‌کنند و در المپیک شرکت می‌کنند، اما ما از آنها توقع مدال نداریم.

پایان پیام/





منبع: فارس