تایگر وودز روز دوشنبه از تولید خط جدید لباس‌های خود با نام «سان‌دی رد» خبر داد که اوایل این هفته در تورنمنت جنسیس اینویتیشنال در تور PGA از آن رونمایی خواهد کرد. این نام اشاره‌ای به علاقه وودز در پوشیدن پیراهن قرمز برای دورهای پایانی مسابقات دارد. بزرگترین گلف‌باز تاریخ با «تیلور مید» برای عرضه […]

تایگر وودز روز دوشنبه از تولید خط جدید لباس‌های خود با نام «سان‌دی رد» خبر داد که اوایل این هفته در تورنمنت جنسیس اینویتیشنال در تور PGA از آن رونمایی خواهد کرد. این نام اشاره‌ای به علاقه وودز در پوشیدن پیراهن قرمز برای دورهای پایانی مسابقات دارد. بزرگترین گلف‌باز تاریخ با «تیلور مید» برای عرضه پوشاکی که قصد جاودانه کردنش را دارد، شریک شده است.

وودز گفت: «زمان مناسبی در زندگی من است. من دیگر بچه نیستم. می‌خواهم برندی داشته باشم که در آینده به آن افتخار ‌کنم.» توافق با تیلور مید قرارداد اسپانسری نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری مشترک خواهد بود.

سان‌دی‌رد فروش پوشاک مردانه را از اول ماه مِی از طریق وبسایت سان‌دی‌رد آغاز خواهد کرد و با گذشت زمان در بازارهای کلیدی خارج از آمریکای شمالی و فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود و محصولات خود را به تولید و فروش کفش، پوشاک زنانه و کودکان گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

راه‌اندازی برند لباس‌های تایگر وودز/ من دیگر بچه نیستم

راه‌اندازی برند لباس‌های تایگر وودز/ من دیگر بچه نیستم

منبع: خبـر ورزشی