محمد رویانیان چیزی حدود ۲۹ ماه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود و در خلال دوران مدیریت خودش مصاحبه‌های جالبی نیز انجام می‌داد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس ۱۱ سال قبل در ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۱ حرفی را زد که بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی پیدا کرد. او که برای شرکت در یک مراسم خیریه به زورخانه رفته بود، با […]

محمد رویانیان چیزی حدود ۲۹ ماه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود و در خلال دوران مدیریت خودش مصاحبه‌های جالبی نیز انجام می‌داد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس ۱۱ سال قبل در ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۱ حرفی را زد که بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی پیدا کرد. او که برای شرکت در یک مراسم خیریه به زورخانه رفته بود، با اشاره به استفاده از لنگ به عنوان یکی از پوشش‌های ورزش زورخانه‌ای حرف جالبی زد و گفت: زورخانه محلی برای یک ورزش سنتی ایرانی است که ارزش‌های اخلاقی نیز در آن کاملا نهفته شده است. ورزشی که علاوه بر بحث جسمانی، به لحاظ اخلاقی هم نکات زیادی در دل خود دارد. لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لنگی هستند!

او در ادامه حرف‌هایش به شرایط پرسپولیس در آن مقطع نیز اشاره کرد و مدعی شد دیگر نتایج مساوی به درد این تیم نمی‌خورد و پرسپولیس باید بازی‌هایش را ببرد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس در واکنش به این‌که علی دایی نیز به همین زورخانه دعوت شده بود ولی بلافاصله پس از دیدن او آن‌جا را ترک کرد، تصریح کرد: علی دایی برادر کوچکتر من است. او قبل از این‌که من به آن‌جا برسم زورخانه را ترک کرده بود.

زیرنویس‌گردی| تعبیر عجیب رویانیان: همه پرسپولیسی‌ها لنگی هستند

منبع: خبـر ورزشی