به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ نباتی نژاد در خصوص دستاوردهای باشگاه شهراندیشان اظهار کرد: تمام تلاش باشگاه شهراندیشان این است که فرهنگ مشورت پذیری را در بین کارگزاران ترویج کند. به این معنی که در هر حوزه‌ای خود را عقل کامل ندانیم و از شهراندیشان در هر قشری مشورت بگیریم. وی افزود: تجلی این مشورت […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ نباتی نژاد در خصوص دستاوردهای باشگاه شهراندیشان اظهار کرد: تمام تلاش باشگاه شهراندیشان این است که فرهنگ مشورت پذیری را در بین کارگزاران ترویج کند. به این معنی که در هر حوزه‌ای خود را عقل کامل ندانیم و از شهراندیشان در هر قشری مشورت بگیریم.

وی افزود: تجلی این مشورت پذیری را امروز در برنامه اصفهان من مشاهده می‌کنیم و این روزها در کمپین اگر من شهردار اصفهان بودم، ایده‌های مردم جمع آوری می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هدف این است که شهراندیشان را در سکوهای مجازی و رویدادهای مستقل حضوری دعوت کنیم تا با موضوعات مختلف از آن‌ها نظرخواهی شود.

وی با بیان اینکه در مسیر بررسی و تصویب لوایح شهرداری نیز جلسات شهراندیشی خاص را برگزار می‌کنیم، گفت: اکنون که در مسیر تصویب بودجه ۱۴۰۳ هستیم نشست‌هایی را با حضور شهراندیشان، اعضای ادوار شورا و بخشی از دانشگاهیان داشتیم. این نشست‌ها ورودی‌های خوبی به مدیریت شهری داده و تصمیم‌گیری‌ها را بهینه‌تر و واقعی‌تر کرده است.

نباتی نژاد تصریح کرد: امیدواریم این فرصت تداوم داشته باشد تا صدای شهروندان را در خصوص مشورت‌ها بشنویم. امسال سامانه بودجه ریزی مشارکتی در پرتال اصفهان من نیز طی ۱۰ روز هزار پیشنهاد را کسب کرد که در حال تجزیه و تحلیل است تا این نظرات در اعتبارات شهر قرار بگیرد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا