به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید در بازی رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان لایپزیگ بود و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: از این برد خوشحالیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از طرف دیگر […]

- ماموریت هنوز تمام نشده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید در بازی رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان لایپزیگ بود و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: از این برد خوشحالیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از طرف دیگر این احتمال وجود داشت که دروازه‌مان باز شود و به همین خاطر از نتیجه به دست آمده راضی هستیم. در خانه حریف پیروز شدیم و این یک امتیاز است. البته هنوز ماموریت تمام نشده و بازی برگشت باقی مانده است و باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم.

او ادامه داد: بازی سختی بود و دو تیم تلاش زیادی کردند. ما به‌خوبی دفاع و فرصت‌های مناسبی را هم روی دروازه آن‌ها خلق کردیم. لونین شب خوبی را پشت سر گذاشت. چنین بازی‌هایی باعث می‌شوند او با اعتماد به نفس بیشتری بازی کند.

سرمربی رئال در پایان گفت: از نتیجه راضی هستیم و امیدواریم که در دیدار برگشت هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تفکر ما در این بازی این بود که در زمین خودمان قوی و بدون اشتباه باشیم و مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. در اکثر صحنه‌ها تیم برتر بودیم. این بازی را فراموش می‌کنیم. با آن‌که به پیروزی رسیدیم، اما برابر لایپزیگ اذیت شدیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا