کیلیان امباپه با نزدیک شدن به پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به موضوع داغ بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شده. او در سال ۲۰۲۲ علیرغم پیگیری مداوم رئال مادرید تصمیم گرفت به برنابئو نرود. در حالی که مادرید همچنان علاقه‌مند به جذب اوست، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه در حال بررسی گزینه‌های جایگزین […]

- امباپه با این تصمیم همه را شگفت‌زده می‌کند؟/ شماره ۱۰ فرانسه شاید راه اسطوره خروس‌ها را در پیش بگیرد

کیلیان امباپه با نزدیک شدن به پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به موضوع داغ بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شده. او در سال ۲۰۲۲ علیرغم پیگیری مداوم رئال مادرید تصمیم گرفت به برنابئو نرود. در حالی که مادرید همچنان علاقه‌مند به جذب اوست، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه در حال بررسی گزینه‌های جایگزین است و جدیدترین اخبار به احتمال انتقال او به لیگ برتر اشاره کرده‌اند.

به گزارش ایندیپندنت، آرسنال به عنوان مقصدی مناسب برای امباپه ظاهر شده و مهاجم فرانسوی می‌تواند با میل و رغبت زیادی به باشگاه شمال لندن ملحق شود تا راه تیری آنری، مهاجم افسانه‌ای آرسنال و بهترین گلزن تاریخ باشگاه را دنبال کند. با این حال، مقامات پارک دوپرنس همچنان بر این باورند که انتقال به رئال مادرید محتمل‌ترین گزینه است.

پکیج مالی ارائه شده توسط رئال مادرید ظاهراً کمتر از انتظارات امباپه است و سود کمتری نسبت به پکیج ارائه شده در سال ۲۰۲۲ نصیب این بازیکن خواهد شد. بر اساس این گزارش، اطرافیان این بازیکن به سراغ لیورپول رفتند اما قرمزها نمی‌خواستند ساختار دستمزد خود را بشکنند. آرسنال نیز ممکن است همان مسیر را انتخاب کند و گزینه‌های امباپه کم و کمتر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی