یکی از ستاره‌های جام ملت‌های آسیا ایمن حسین عراقی بود که ۵ گل در این رقابت‌ها زد. این بازیکن که در لیگ عراق توپ می‌زند، در ابتدای فصل گزینه پرسپولیس بود و به این تیم معرفی شد ولی یحیی گل محمدی با جذب این بازیکن مخالفت کرد. حسین بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا […]

- انتقال جذاب در تابستان انجام می‌شود؟/ گزینه پرسپولیس مورد توجه نکونام هم قرار گرفته بود اما...

یکی از ستاره‌های جام ملت‌های آسیا ایمن حسین عراقی بود که ۵ گل در این رقابت‌ها زد. این بازیکن که در لیگ عراق توپ می‌زند، در ابتدای فصل گزینه پرسپولیس بود و به این تیم معرفی شد ولی یحیی گل محمدی با جذب این بازیکن مخالفت کرد. حسین بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا مورد توجه نکونام قرار گرفت اما انتقال او به استقلال هم انجام نشد.

سرمربی استقلال مدعی شد که چند بازیکن از تیم ملی عراق را پسندید و به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها ایمن حسین بود. با این حال اصلا مذاکره ای با این بازیکن توسط باشگاه استقلال انجام نشد؛ چرا که این بازیکن عراقی شرایط آمدن به ایران را نداشت.

ایمن حسین امسال در دو تیم رجا کازابلانکا و نیروی هوایی بازی کرده و نمی‌تواند طبق قانون در تیم دیگری به میدان برود. از همین رو انتقال او به استقلال منتفی شده است. حسین تا پایان فصل باید در تیم فعلی اش یعنی نیروی هوایی بماند و احتمالا در تابستان دوباره به گزینه نقل و انتقالاتی چند تیم ایرانی تبدیل خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی