جواد نکونام به جلسه هیأت‌مدیره استقلال رفته اما در این جلسه علی خطیر که مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره است، غیبت داشته! خطیر بر خلاف درویش که عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس نیست، عضو هیأت‌مدیره استقلال هم هست و حالا باید دید خودش به این جلسه ظاهراً دوستانه نرفته یا او را دعوت نکرده‌اند؟ در هر دو حالت […]

- تکرار اتفاق تیم ملی در استقلال؟

جواد نکونام به جلسه هیأت‌مدیره استقلال رفته اما در این جلسه علی خطیر که مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره است، غیبت داشته! خطیر بر خلاف درویش که عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس نیست، عضو هیأت‌مدیره استقلال هم هست و حالا باید دید خودش به این جلسه ظاهراً دوستانه نرفته یا او را دعوت نکرده‌اند؟ در هر دو حالت این مسئله برای استقلال اتفاق خوشایندی نیست و این غیبت خطیر را می‌توان در امتداد همان مصاحبه تند نکونام و تجمع عده‌ای از هواداران ارزیابی کرد. در جلسه مورد نظر چهره‌های تأثیرگذار باشگاه استقلال هم حضور داشتند و اینکه خطیر نبوده حتی شاید به معنای این باشد که اعضای هیأت‌مدیره یا حداقل بعضی از آنها خیلی خطیر را قبول ندارند. این ماجرا ما را یاد جلسه بازیکنان تیم ملی با حمید سجادی وزیر وقت ورزش انداخت که بدون حضور اسکوچیچ و خارج از کشور برگزار شد و در بازگشت کاروان تیم ملی به ایران اسکوچیچ جای خود را به کارلوس کی‌روش داد!
این قبیل اتفاقات برای استقلال خوب نیست و کسی نمی‌داند چرا خطیر و نکونام نمی‌توانند مشکلات را حل کنند؟ حالا خدا رحم کرد اگر استقلال موفق شود به نام هر دو نوشته می‌شود چون به هر حال یکی مدیرعامل است و دیگری سرمربی.

منبع: خبـر ورزشی