به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ دو دیدار برگزار شد که در این دیدارها بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر از لاتزیو شکست خورد و پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد رئال سوسیداد عبور کند. پاری سن […]

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ دو دیدار برگزار شد که در این دیدارها بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر از لاتزیو شکست خورد و پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد رئال سوسیداد عبور کند.

پاری سن ژرمن ۲ – رئال سوسیداد صفر

پاری سن ژرمن در این دیدار برابر تیمی قرار گرفت که بهترین خط دفاعی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با دریافت ۲ گل به خود اختصاص داده بود. این دیدار در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار شد و هر دو تیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی در نیمه اول خلق کردند و حتی در دقیقه ۴۵ این تیم سوسیداد بود که با شوت سرکش «مرینو» از پشت محوطه جریمه تیر دروازه پاریسی‌ها را به لرزه در آورد.

در نیمه دوم رئال سوسیداد حرفی برای گفتن نداشت و پاری سن ژرمن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۵۸ کیلیان امباپه موفق شد دروازه سوسیداد را باز کند.

در دقیقه ۷۱ هم «بردلی بارکولا» با یک حرکت انفرادی موفق شد خود را به محوطه جریمه حریف برساند و موقعیت تک به تک دومین گل پاریسی‌ها را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

لاتزیو یک – بایرن مونیخ صفر

در این دیدار لاتزیو میزبان بایرن مونیخ آلمان بود و تیم آلمانی امید زیادی برای کسب امتیاز داشت اما بازی طبق خواسته آنها پیش نرفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم و از دقیقه ۶۷ کابوس بایرنی‌ها آغاز شد.

در دقیقه ۶۷ این دیدار در حالی که بازیکنان لاتزیو خود را به محوطه جریمه بایرن مونیخ رسانده بودند خطای شدید «دایو اوپامکانو» روی بازیکن لاتزیو منجر به اخراج او شد و داور هم یک ضربه پنالتی علیه این تیم اعلام کرد تا «چیرو ایموبیله» در دقیقه ۶۹ تنها گل این دیدار را به ثمر برساند.

در ادامه هم تیم ۱۰ نفره بایرن مونیخ نتوانست کاری از پیش ببرد تا هواداران این تیم چشم انتظار دیدار برگشت و جبران نتیجه در آلمان باشند.

منبع: مـهر