به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در منطقه مهرشهر کرج، تیمی ویژه از ماموران کلانتری ۲۲ این شهرستان برای بررسی موضوع تشکیل شد. وی افزود:ماموران با بررسی‌های میدانی در مناطق وقوع سرقت موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این خصوص بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در منطقه مهرشهر کرج، تیمی ویژه از ماموران کلانتری ۲۲ این شهرستان برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی افزود:ماموران با بررسی‌های میدانی در مناطق وقوع سرقت موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شده و و با ردزنی مخفیگاه او در سطح حوزه استحفاظی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس کرج با اشاره به کشف تعدادی دوچرخه سرقتی در مخفیگاه متهم، گفت: تاکنون ۷ فقره سرقت از سوی این سارق محرز و مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، در خصوص شیوه و شگرد سارق گفت: این فرد با سوء استفاده از غفلت شهروندان وارد پارکینگ آپارتمان‌ها شده و در کمتر از چند ثانیه دوچرخه‌ها را به سرقت برده و متواری می‌شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتماً در هنگام خروج از ساختمان از بسته شدن درب پارکینگ اطمینان و سپس محیط را ترک کنند.

منبع خبر: رکنـا