از خبرگزاری سما فلسطین، هشت موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. بر اساس این گزارش، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی کریات شمونه واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. پیش تر حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در پایگاه «الراهب» […]

از خبرگزاری سما فلسطین، هشت موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی کریات شمونه واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

پیش تر حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در پایگاه «الراهب» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم و مستقیماً به آنها ضربه زدیم.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان ما پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با موشک «فلق» هدف قرار دادند و موشک‌های پرتاب شده مستقیماً به آن اصابت کردند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که موشک‌های ضد زره از لبنان به سمت مناطق «نوریت» و «تل رامیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله در بیانیه سوم خود از هدف قرار دادن دقیق و مستقیم تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج» خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌ است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

منبع خبر: رکنـا