وقتی باشگاهی یک مدیرعامل قدرتمند داشته باشد بالطبع یک کادرفنی قوی و همچنین مجموعه و بازیکنان قوی هم خواهد داشت. هواداران استقلال هنوز دو فصل پیش تیم خود را از یاد نبرده اند و شاید تا مدتها هم آن را فراموش نکنند، (حداقل تا زمانی که خاطره ای مثل آن برایشان تکرار نشود) قهرمانی بلامنازع […]

- کلوب| استقلال و مدیرانی که راه موفقیت را نمی‌دانند

 وقتی باشگاهی یک مدیرعامل قدرتمند داشته باشد بالطبع یک کادرفنی قوی و همچنین مجموعه و بازیکنان قوی هم خواهد داشت. هواداران استقلال هنوز دو فصل پیش تیم خود را از یاد نبرده اند و شاید تا مدتها هم آن را فراموش نکنند، (حداقل تا زمانی که خاطره ای مثل آن برایشان تکرار نشود) قهرمانی بلامنازع و قوی پس از یک دهه ناکامی.

مدیریت آن زمان برعهده آجرلو بود و فرهاد مجیدی هم سرمربی بود و بازیکنانی جذب شدند که آنچنان شد و همه آن را خوب بخاطر دارند. قهرمانی بدون شکست یکی دو هفته زودتر از پایان فصل.

باشگاه و تیم استقلال به جز آن فصل حال بیش از یک دهه است که با مدیران متفاوت و کادرهای فنی متعدد نتوانسته به هدف خود برسد. قهرمان نشدن حاصل کار یک دهه تیمی است که هر فصل مدیرانش تغییر می‌کنند و به تناوب کادرفنی هم تغییر کرده اند و به همین خاطر نتوانسته خواسته هواداران خود را که کسب جام و قهرمانی است را برآورده کند.

در ابتدای فصل با بازگشت علی خطیر هواداران آبی کمی دلشان آسوده شد که یک استقلالی دوباره به باشگاه برگشته و اینبار نه به عنوان قائم مقام بلکه به عنوان مدیرعامل و نفر اول باشگاه، اما هیچ کدام باورشان نمی‌شود که پس از یک نیم فصل داستان‌های متفاوت مدیریت با کادرفنی اینطور باعث درگیری و مشاجره و اختلاف‌های متفاوت شده است.

اختلافی که در نیم فصل اول هم بود اما با قهرمانی استقلال پررنگ نشد اما قبل از شروع نیم فصل دوم و با تکرار دوباره تمامی اتفاقات پیش فصل و عدم هماهنگی مدیریت و کادرفنی و از سویی دیگر تضعیف مجموعه تیمی باعث شده که همگان باز به این نتیجه برسند که استقلال این فصل هم با این مدیرش به موفقیت یعنی همانا کسب جام نمی‌رسد.

حال باید تا پایان فصل صبر کرد و دید که آیا تیم استقلال می‌تواند برخلاف نظر مدیرعاملش می‌تواند مانند نیم فصل اول به نتیجه برسد یا خیر؟!

به هر حال باید منتظر بود و دید در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی برای تیم استقلال رخ خواهد داد و آیا این تیم بین جر و بحث و اختلاف‌های مدیر و سرمربی خواهد توانست نتایج نیم فصل اول خود را تکرار کند و یک پایان فصل خوشی را برای خود و هوادارانش بسازد یا خیر؟!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی