ویدئویی از «تیلور وارد» همسر ریاض محرز که از نگرانی‌هایش در مورد زندگی در عربستان حرف می‌زد به سرعت وایرال شد. اما تیلور ۲۶ ساله اکنون به سبک زندگی آرام در عربستان سعودی و صمیمیت مردم محلی علاقه پیدا کرده و تنها چیزی که ناراحتش می‌کند دلتنگی برای دوستان و خانواده‌اش در منچستر است. او […]

ویدئویی از «تیلور وارد» همسر ریاض محرز که از نگرانی‌هایش در مورد زندگی در عربستان حرف می‌زد به سرعت وایرال شد. اما تیلور ۲۶ ساله اکنون به سبک زندگی آرام در عربستان سعودی و صمیمیت مردم محلی علاقه پیدا کرده و تنها چیزی که ناراحتش می‌کند دلتنگی برای دوستان و خانواده‌اش در منچستر است.

او در مصاحبه با نشریه میل گفت: «حال و هوا بسیار متفاوت است. اینجا ساکت‌تر و آرام‌تر است، در حالی که در منچستر زندگی بسیار شلوغ است و اتفاقات زیادی در جریان است و ما همیشه برای شام بیرون می‌رویم و دوستان و خانواده را می‌بینیم. دلم از همه بیشتر برای دیدن خانواده و دوستان تنگ شده. مردم خیلی دوست داشتنی هستند. نمی‌توان آن را با بریتانیا مقایسه کرد، هیچ چیز مانند اینجا نیست. من اینجا احساس می‌کنم در تعطیلات هستم و هنوز حس نکردم که به اینجا نقل مکان کرده‌ام.»

محرز ۳۲ ساله در تابستان به الاهلی پیوست و به همراه همسرش تیلور به جده نقل مکان کرد. وقتی از تیلور پرسیده شد که جده چگونه است، افزود: «واقعاً دوستش دارم. نمی‌توانم ایراد بگیرم، ما واقعاً از بودن در اینجا لذت بردیم. به تازگی خانه گرفتیم و بنابراین من در جده خواهم ماند و به جای دیگری نخواهم رفت. اینجا ساحل، مغازه و رستوران‌های زیبایی دارد. فکر نمی‌کنم نیازی به جابجایی به جای دیگری باشد.»

تیلور و محرز سال گذشته با هم به صورت اسلامی ازدواج کردند و بعد در لندن در یک هتل ۵ ستاره دوباره عروسی کردند.

بیشتر بخوانید: دلایل فرار بازیکنان سرشناس از عربستان/ از گرمای شدید تا کیفیت زندگی و استقبال هواداران

ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان؛ احساس می‌کنم در تعطیلات هستم!/ در جده می‌مانم و جایی نخواهم رفت

منبع: خبـر ورزشی