سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد کشور شده بود سبب بارش‌های فراوانی در سطح کشور شده به طوری که برخی رودخانه‌ها طغیان کرده و هواشناسی هشدار سیل در تعدادی از استان‌ها صادر کرد. در همین زمینه سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر […]

سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد کشور شده بود سبب بارش‌های فراوانی در سطح کشور شده به طوری که برخی رودخانه‌ها طغیان کرده و هواشناسی هشدار سیل در تعدادی از استان‌ها صادر کرد.

در همین زمینه سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی بارشی امروز در نیمه غربی کشور، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس، فارس، بوشهر، مرکز و شمال شرق کشور فعال است.

فردا بارش‌ها در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از استان یزد ادامه دارد.

یکشنبه آینده در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، نوار شرقی، دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه آینده در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است که روز شنبه نیمه غربی و یکشنبه در نیمه شرقی به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز خلیج‌فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

برترین ها

+