به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدحسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز خوب را گرفتیم. بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت است، چون دفاع می‌کنند. خدا را شکر بازی را بردیم. او درباره اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل استقلال گفت: […]

- تنهاترین تیم ایران استقلال است/ شرمنده بازیکنان هستم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدحسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز خوب را گرفتیم. بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت است، چون دفاع می‌کنند. خدا را شکر بازی را بردیم.

او درباره اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل استقلال گفت: این اختلافات واقعا به تیم ضرر می‌زند. سال گذشته هم اختلافات باعث شد تیم به جایگاهش نرسید. این داستان اگر ادامه داشته باشد، تیم ضرر می‌کند. ما مشکلات زیادی داریم. ۳۵ تا ۴۰ درصد از مطالبات پارسالمان مانده است. یک نفر بگوید چه تلاشی انجام شده است تا به پولمان برسیم. هیچ تلاشی از هیچ جا نمی‌بینیم. اگر بگویند مجانی قرارداد ببندید، بازیکن تکلیفش را می‌داند. مدیرعامل هم می‌گوید بروید از مدیرعامل قبلی این پول را بگیرید. این درست نیست چنین صحبت‌هایی را بشنویم.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: می‌دانستیم مدیرعاملی در استقلال سختی‌های خودش را دارد. آقای خطیر هم این موضوع را می‌دانست. ما چند اسپانسر هم داریم، اما امسال فقط ۳۵ درصد گرفتیم و ۴۵ درصد از پارسال باقی مانده است. تنهاترین تیم ایران استقلال است. اول فصل تلاش کردم مشکلات حل شود. حتی واسطه شدم که قراردادهایمان را پایین بیاوریم، اما بعد دیدیم تیم‌های دیگر رعایت نکردند. من شرمنده بازیکنان شدم. امید حامدی‌فر قراردادش را به همین دلیل کم کرد و قرار بود در نیم‌فصل قراردادش درست شود. بد بود بازیکن به باشگاه لطف کرد و حالا به قولشان عمل نمی‌کنند؟

او درباره غیبت مهدی هاشمی‌نسب در تمرین‌های تیم عنوان کرد: اطلاع دقیقی ندارم، اما فکر می‌کنم به دلیل همین مشکلات است. امیدوارم مشکلاتمان حل شود، چون کادر خوب و یکدلی داریم. اگر مسائل حل نشود حتما به مشکل می‌خوریم.

حسینی درباره حذف تیم ملی گفت: همه تلاشمان را کردیم. واقعا یک تیم خیلی خوب داشتیم. می‌توانستیم بازی آخر را ببریم، اما واقعا حقمان نبود حذف شویم. ما مقابل قطر زود گل زدیم و انگیزه داشتیم، اما روی اتفاق گل‌ها را دریافت کردیم. بازی بیشتر دست ما بود که متاسفانه آن‌گونه شد.

او درباره بازی‌نکردنش بیان کرد: درست نیست علیه کسی صحبت کنم. ما تا همین ۱۰ روز پیش یک هدف داشتیم و آن هم قهرمانی بود. من هم سعی کردم تلاش و تمرین کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا