نکونام در واکنش به اینکه گفته می‌شود در این خصوص ویسی از او پخش شده است، گفت: ویس ضبط کردن که کار اینهاست و مشکلی ندارد ویس من را بیرون بدهند و ببینیم چه کسی را می‌خواستیم یا نمی‌خواستیم. من گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی را می‌خواهم و اگر می‌خواهید فقط یک بازیکن خارجی […]

- تایید شد؛ نکونام به دنبال بازیکن پرسپولیس بود

نکونام در واکنش به اینکه گفته می‌شود در این خصوص ویسی از او پخش شده است، گفت: ویس ضبط کردن که کار اینهاست و مشکلی ندارد ویس من را بیرون بدهند و ببینیم چه کسی را می‌خواستیم یا نمی‌خواستیم. من گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی را می‌خواهم و اگر می‌خواهید فقط یک بازیکن خارجی برای من بگیرید، نمی‌خواهید بگیرید؛ بله این را گفتم. من گفتم اورونوف و ۲ بازیکن ایرانی می‌خواهم که به کارم بیاید. بعد از آن دیدیم که اورونوف تصمیم گرفت به پرسپولیس برود.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه بعد از پیوستن ماشاریپوف از جذب اورونوف منصرف شده است، تصریح کرد: ۶ ماه پیش و زمانی که اورونوف در بازی رفت نوبهار مقابل نساجی در لیگ قهرمانان بازی کرد، نامه زدم و گفتم این بازیکن را می‌خواهیم. پرس و جو کردیم که این بازیکن قرارداد ندارد و قراردادش هم ۲۰۰ هزار دلار در نوبهار بوده است، در صورتی که تا جام ملت‌ها این اتفاق نیفتاد. ماشاریپوف یک دفعه آزاد شد و ما این بازیکن را گرفتیم، اورونوف هم به درد ما می‌خورد در صورتی که ۲ بازیکن ایرانی هم می‌گرفتیم که بتوانیم با سیستمی که دوست داریم بازی کنیم. باید نسبت به بازیکنی که می‌گیرم سیستم‌ تیم را بچینم. ما معضلی داریم که نمی‌دانیم چه کار باید انجام دهیم.

مشروح صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری را بخوانید: نکونام: این آدم بی‌سروپا بیخود می‌کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می‌کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می‌گذارید!

منبع: خبـر ورزشی