باشگاه پرسپولیس علاقمند بود با جذب میلاد فخرالدینی، وحدت هنانوف را به یک تیم کره‌ای انتقال دهد. مبلغی که باشگاه کره‌ای برای دریافت رضایتنامه بازیکن تیم ملی تاجیکستان در نظر گرفته بود، قابل توجه بود و در صورتی که این جابه‌جایی انجام می شد، پرسپولیس به سود قابل توجهی دست پیدا می‌کرد. اما تصمیم میلاد […]

-  ضرر بزرگی که یک استقلالی به پرسپولیس زد

باشگاه پرسپولیس علاقمند بود با جذب میلاد فخرالدینی، وحدت هنانوف را به یک تیم کره‌ای انتقال دهد. مبلغی که باشگاه کره‌ای برای دریافت رضایتنامه بازیکن تیم ملی تاجیکستان در نظر گرفته بود، قابل توجه بود و در صورتی که این جابه‌جایی انجام می شد، پرسپولیس به سود قابل توجهی دست پیدا می‌کرد.

اما تصمیم میلاد فخرالدینی حضور در استقلال بود و پرسپولیس با توجه به ناکامی در جذب این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت، وحدت هنانوف را در ترکیب نگه دارد. در ترکیب تیم پرسپولیس البته دانیال اسماعیلی‌فر بازی می‌کند اما پرسپولیس نمی‌تواند وحدت هنانوف را به تیم کره‌ای بفرستد، چون در این صورت بازیکن جانشین برای دانیال اسماعیلی‌فر نخواهد داشت که این به طور حتم به تیم ضربه خواهد زد.

جالب اینکه میلاد فخرالدینی بعد از حضور در استقلال امروز اولین بازی خود را در برابر صنعت نفت آبادان انجام داد. او پیش از حضور در استقلال با پرسپولیس مذاکره داشت و پیشنهاد مالی این باشگاه برای او قابل قبول بود اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم سابقش یعنی استقلال برگردد.

منبع: خبـر ورزشی