به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمان و منزل در سطح شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران کلانتری۱۱ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در راستای […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمان و منزل در سطح شهرستان بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری۱۱ولیعصر با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در راستای امنیت محل محور موفق شدند، ۹ نفر سارق حرفه ای منزل و مشاعات ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ایشان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای سارقان: اموال مسروقه از قبیل: یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری غیرمجاز، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۳ دستگاه کولر گازی، دو دستگاه دوچرخه، ۶ دستگاه پمپ آب ، ۳ عدد زاپاس خودرو همراه با ۶ عدد جک خودرو و سایر تجهیزات ساختمانی کشف و ضبط گردید.

کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت در این زمینه معترف شدند، گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شدند و پس از صدور قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه روانه زندان گردیدند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا