به گزارش زیرنویس، رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن عامل قتل عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان ظرف کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد. میزان در خبری نوشت: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت: صبح امروز پس از کسب […]

- عامل قتل عام خانوادگی در درگیری با پلیس کشته شد

به گزارش زیرنویس، رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن عامل قتل عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان ظرف کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد.

میزان در خبری نوشت: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت: صبح امروز پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود کرده بود هویت عامل قتل عام خانوادگی بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی اعلام کرد: باتوجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده بود دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد. نهایتا عامل قتل عام خانوادگی در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین