استقلال برای ثبت قرارداد میلاد فخرالدینی مجبور بود یکی از نفرات فعلی‌اش را کنار بگذارد. با توجه به حضور ارسلان مطهری در لیست مازاد جواد نکونام و نامه عدم نیاز باشگاه استقلال به این بازیکن، مدیران استقلال به صورت یکطرفه قرارداد ارسلان با این باشگاه را فسخ کردند تا جا برای حضور فخرالدینی و ثبت […]

- ستاره استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شد/ انتقال جنجالی در راه است؟

استقلال برای ثبت قرارداد میلاد فخرالدینی مجبور بود یکی از نفرات فعلی‌اش را کنار بگذارد. با توجه به حضور ارسلان مطهری در لیست مازاد جواد نکونام و نامه عدم نیاز باشگاه استقلال به این بازیکن، مدیران استقلال به صورت یکطرفه قرارداد ارسلان با این باشگاه را فسخ کردند تا جا برای حضور فخرالدینی و ثبت قرارداد این بازیکن باز شود. بعد از جدایی ارسلان از استقلال گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تیم بعدی این بازیکن انجام شد.

امروز اما خبرهایی مبنی بر این‌که نزدیکان مطهری او را به پرسپولیس پیشنهاد دادند، منتشر شد. خبری که با توجه به سابقه ارسلان در استقلال و البته چالش‌هایی که او با پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر داشت عجیب به نظر می‌رسد. با این حال اطرافیان مطهری او را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادند و منتظر نظر مدیران پرسپولیس و البته اوسمار برای پیوستن ارسلان به جمع سرخ‌پوشان هستند.

در صورتی که این انتقال انجام شود، قطعا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد و یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبـر ورزشی