به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری امین آباد در حین گشت زنی در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز در جاده بی بی شهربانو، به یک دستگاه خودرو ال ۹۰ سفید که راننده آن فردی با لباس کامل نظامی بود مظنون شدند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری امین آباد در حین گشت زنی در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز در جاده بی بی شهربانو، به یک دستگاه خودرو ال ۹۰ سفید که راننده آن فردی با لباس کامل نظامی بود مظنون شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی های اولیه دریافتند که این فرد هیچ گونه مدارک شناسایی همراه ندارد که با اهراز هویت و استعلام مشخص شد این فرد مامورنما می باشد و در بازرسی از خودرواش ۲ حکم جعلی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: شگرد مامورنما ها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند تخلف، حمل و فروش موادمخدر و… موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می کنند.

این مقام انتظامی عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنماها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس را از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور عنوان کرد و گفت: در چنین مواقع حتما خونسردی خود را حفظ و از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند

منبع خبر: رکنـا